Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wyobrazona | użytkownik

imię i nazwiskoAsia adresOpole zarejestrowany12.08.2006 @19:23:27 ostatnio na stronie29.06.2011 @11:52:15

Z tendencją do komplikowania a marzeniami o uproszczeniu świata.
Uzależniona od czekolady, kawy, herbaty, książek,podróży i spacerów.
Im mam lepszy humor tym większe stanowię zagrożenie dla społeczeństwa.
Bardzo żałuję, że potrafię rozmawiać tylko z ludźmi, ile rzeczy mogłoby mi opowiedzieć swoje historie...Ale to pewnie skutek hałasu i dlatego, że nikt nie uczy dzieci słuchać ciszy.








kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu567924
digarty71 komentarze269 posty na forum0

komputer / sprzęt
mózg(!), ołówki, farby, komputer, aparat

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~arci8    05.05.2007 @19:16:32
_______
~miau
~arci8    05.05.2007 @16:20:52
ależ nie ma mowy! koniec dyskusji. w gre wchodzi wyłącznie dąb bartek
_______
~miau
~sadakochan    03.05.2007 @23:03:21
Że mua? Jaki refleks?
Co najwyżej mogę mieć sklerozę i mogę rzadko zaglądać na digarta.
~mokka    21.04.2007 @16:46:13
Po pierwsze- śliczne profilowe! Gratulacje dla Natalii
~devdas    19.04.2007 @17:39:28
ale fajny klimat daje.... masakra.... swietna praca
~agrafika    09.04.2007 @19:40:37
dzieki pozdrawiam
~devdas    09.04.2007 @12:06:56
to ten sam ..... tylko na tamto stare nie moglam sie patrzec wiec nowe zrobilam

~devdas    07.04.2007 @12:54:27
eh.... marnej jakosci jest to wszystko na tym kawalku plutna.... juz na to patrzec nie moge.... a nie wiem co jeszcze zrobic zeby takie mroczne nie bylo.... znowu kolejna warstwe nalozylam... facet sie upomina , a mi wstyd to pokazac.... zalamka
~pergamin    26.03.2007 @07:56:30
Młoda z Ciebie osóbka, że tak powiem, a mam nadzieję, że się nie obrazisz na te słowa. Chciałem przyznać, że Twoje prace naprawdę robią na mnie duże wrażenie.
~devdas    18.03.2007 @21:55:31
a nie wiem... tak jakos jak na niego patrze.... w sumie nawet na zdjeciu mi gumisia troche przypomina... a co bys jeszcze zmienila....?? wlasnie tak myslalam o jakims ciemnym akcenciku gdzies w tle... ale musze przemyslec gdzie
~devdas    18.03.2007 @21:43:28
a nie wyglada jak gumis.... mam chyba jakis kompleks gumisiowy bo tak jakos caly czas widze gumisia jak na ten portrecik patrze... tak szczerze... ja sie nie obraze....
^PokahontaZz    08.03.2007 @22:33:01
nmzc
_______
w moim ciele lawa .
~devdas    07.03.2007 @18:08:17
racja..... ale przeciez to tylko my wiemy ze to wcale nie aksamit.... heh
~devdas    04.03.2007 @12:30:55
ja juz zygam ta butelka..... wczoraj siedzialam do 3 i nie moglam sie z tym uporac.... chyba to tak zostawie bo nie mam juz do tego nerwow... niech sie preuhs (czy jak to tam sie pisze) cieszy ze w ogole tak sie poswiecam po nocach
~matchmoi    25.02.2007 @20:43:01
lalala..znajomości^^
~matchmoi    25.02.2007 @20:17:43
cich wszędzie, głucho wszędzie....
~paniAdams    18.02.2007 @23:22:47
dziękuję: )
~emrod    17.02.2007 @20:30:51
wyobrazona?dobra koncepcja
~arci8    08.02.2007 @16:12:00
nowa fryzura pozdrawiam.
_______
~miau
~paniAdams    08.02.2007 @12:26:15
dziękuję najpiękniej: )
~matchmoi    07.02.2007 @23:11:15
ej no ja ci coś zrobię!!!
jak to pare ..ech.
to ja przestaje komentowac.
to co robisz robi na mnie wrazenie.
mówię to co myślę- WRESZCIE.
a myślę że robisz swietne rzeczy i do moich ideałów im nie daleko..

odpierdziela mi ostatnio bo boje się ołowków i tylko płytki moje mnie trzymaja przy zyciu... a i tak nie zrobię ich zdjęc bo mi aparat wyjechał. na narty.
ciao bella
^PokahontaZz    07.02.2007 @21:50:04
nie zauważyłam
_______
w moim ciele lawa .
~matchmoi    07.02.2007 @20:22:29
ładne zdjęcie,
ładny żółty sweterek
ładna fryzurka...
puff
~dao    07.02.2007 @16:06:54
wyginanie sie perspektywy to typowe dla panoram, zwlaszcza dla obiektow blisko obiektywu.

dzieki
_______
że jakby coś - to nic
~sadakochan    06.02.2007 @22:31:50
Aczkolwiek nie wiem, czy to aby na pewno wiara jest do tego potrzebna.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt